FAQ

П: Чи є у вас магазин?

В: НІ. Магазин з 29.12.2019 зачинений. Наразі усі замовлення приймаємо лише онлайн

-----------------------------------

П: Який графік роботи?

В: Приймаємо замовлення з щодня з 12:00 до 19:00. Державні свята та неділя - вихідний

-----------------------------------

П: Де у Києві можна забрати замовлення?

В: В Київі самовивозу немає

-----------------------------------

П: Як обрати колір чи модель товару?

В: У товарах де вказані колір чи модель - обрати можна Якшо такої функції немає, то і обрати НЕ МОЖНА! І в такому випадку товар відпускаєтся випадковим чином. У коментарях до замовлення ви можете написати бажаний колір чи модель і ми, по можливості, виконаємо прохання.

-----------------------------------

В: Як оплатити замовлення?

О: При оформленні замовлення вам буде запропоновано:

  • Картка Visa и MasterCard (LiqPay) /Приват24 - у цей спосіб ви можете оплатити замовлення карткою будь-якого банку
  • Також можна оплптити на розразхунковий рахунок підприємця

-----------------------------------

В: Чому не передзвонюють після замовлення?

О: Якщо по вашому замовленню запитань немає, ми його одразу відправляємо. Якщо є - пишемо смс.

-----------------------------------

В: Як я дізнаюся що моє замовлення відправлено?

О: При оформленні замовлення вказуйте ДІЙСНУ електронну адресу, що б отримати номер відстеження

-----------------------------------

В: Чи є безкоштовна доставка?

О: Безкоштована доставка діє для замовлень сумою вище 700 грн.

-----------------------------------

В: Чи є доставка по Києву кур'єром?

О: Нажаль ні. Але можемо відправити Кур'єром Нової Пошти. Для цього напишіть коментар до замовлення 

-----------------------------------

В: Чи є накладний платіж?

О: Так є.

-----------------------------------

В: Як часто відправки?

О:  Графік відправок:

  • Відправки щодня, крім державних свят. По графіку Новоє Пошти

-----------------------------------

В: Чи є у вас знижки?

О:  Так! З 22.04.2019 до замовлень віще 500 грн мі дадаємо дисконтні картки.